środa, 10 stycznia 2007

Działa ale trochę mi zajmie zanim ustawię to tak jakbym chiał.

Dzisiaj przyszły do mnie odbitki do nowego albumu. Duże formaty (nawet 30x30) na papierze jedwabistym. Teraz tylko czekam na album Barańskiego i nareszcie moje portfolio z sezonu 2006 nabierze bardziej estetycznego wyglądu.
Odbitki były poskręcane w rulony (format 30x60 cm) więc na początku troche się zmartwiłem ale juz ładnie się odprostowały. Będzie jeszcze troche zabawy przy wycinaniu ale mam nadzieję że efekt końcowy bedzie wart poswięceń.
Niestety na najbliższym spotkaniu z klientami pokaże tylko odbitki, album bedzie dopiero w przyszłym tygodniu.



PS
Dlaczego "alt" + s nie daje s z kreseczką

0 komentarze:

Archiwum

Obserwatorzy

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP