czwartek, 14 maja 2009

Randka na Manhattanie ? Czemu nie :)

Ponad rok temu przedzwonila do mnie Kasia i zapytala czy podjąłbym się zrobienia zdjęć ślubnych w USA. ...w sumie czemu nie pomyślałem :) Ale z drugiej strony tłuc się taki kawał, starać o wizę (niby dlaczego ja muszę a Amerykanie jak chcą przylecieć do Polski NIE - upakarzające) sporo zachodu. Potrzebowałem jakiegoś dodatkowego bodźca. I okazało się że tym bodźcem stała się mozliwość zobaczenia NYC, a właściwie Manhattanu i zrobienia w nim dwójce fajnych ludzi kilku zdjęć.

Nie ma co ukrywać mój apetyt fotograficzny na NY został jedynie pobudzony, bo to rzeczywiście niesamowite miejsce ...moze kiedyś uda się tam wrócić :)





















7 komentarze:

Paweł Jankowski 14 maja 2009 22:48  

Marcin Dryl i NYC ;] To co? Następny przystanek to pewnie Hong Kong.

robert kruk 14 maja 2009 22:50  

Marcin - wielkie gratulacje !
Życzliwie Ci zazdroszczę takiej przygody. Świetne zdjęcia i proszę o więcej.
pozdrawiam - robert

Krzysztof Serafiński Fotografia 15 maja 2009 10:52  

Marcin rewelacja!!! Miejscówki świetne, to jest to czego tu w Polsce brakuje...

Dominika Zarembska 1 czerwca 2009 07:37  
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dominika Zarembska 1 czerwca 2009 07:39  

Kurcze, juz dawno nie widziałam tak fajnych zdjęć plenerowych :) Nic tylko pozazdrościć :)

Marcin Dryl 1 czerwca 2009 09:28  

A dziękuję Dominiko. Miejsce, fajna para zrobiły swoje... Pozostał tylko niedosyt, że tak krótko i nie wiadomo czy jeszcze kiedys pojawi sie taka okazja :)

magda karpowicz 3 czerwca 2009 07:11  

Swietne fotki , super sesja !

Archiwum

Obserwatorzy

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP