poniedziałek, 5 marca 2012

Fotoalbum Kasi i Tomka

Kilka postów temu pokazywałem materiał zdjęciowy z ślubu Kasi i Tomka. Dzisiaj prezentuję fotoalbum który powstał z bardzo obszernego materiału zdjęciowego. Przygotowywanie projektu sprawiło mi z jednej strony wielką przyjemność bo mogłem powspominać bardzo miłą przygodę i doświadczenie jakim był niewątpliwie ślub Tomka i Kasi w Rzymie, z drugiej strony było sporym wyzwaniem ponieważ musiałem dokonywać wielu wyborów dobierając do niego zdjęcia.

I tak powstał fotoalbum w oprawie skórzanej z aż 31 rozkładówkami. Zobaczcie próbkę, jestem przekonany że tak "oprawione wspomnienia" będą przez wiele lat sprawiały przyjemność oglądającym :)


2 komentarze:

Anonimowy 5 marca 2012 22:38  

Pięknie to wygląda. Od razu chce się mieć taki album. Pokaż nam proszę jeszcze kilka innych rozkładówek :)

Marcin Dryl 6 marca 2012 09:06  

A dzięki :) Jeżeli jesteś zainteresowany (a) większą ilością napisz maila , coś tam pewnie jeszcze znajdę.

Archiwum

Obserwatorzy

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP