wtorek, 31 lipca 2012

Dominika i Łukasz i dylematy blog czy facebook

Bloga prowadzę już od ...hoho :) Na Facebooku jestem też ładnych parę lat ale dopiero niedawno postanowiłem założyć profil firmowy tak żeby nie mieszać życia prywatnego  z fotografią komercyjną i żeby osoby które śledzą moje poczynania miały jeszcze szybszą i klarowna informacje na temat mojego dorobku i jednocześnie narzędzia do interakcji które daje Facebook.
Stanąłem więc przed pytaniem czy obecnie blog ma sens skoro FB spełnia właściwie wszystkie jego funkcje i daje jeszcze więcej :) Po namyśle zdecydowałem jednak że obie formy prezentacji mojej fotografii będą jedna funkcjonowały równolegle, nie każdy bowiem ma i chce mieć konto na Facebooku. Poza tym blog chyba jednak bardziej sprzyja prezentacji szerszych materiałów co szczególnie może byc przydatne dla osób  szukających fotografa.
Jeżeli więc ktoś ma ochotę śledzić mnie na Facebooku zapraszam http://www.facebook.com/FotoMarcinDryl (będzie częściej, szybciej , więcej) , a jeżeli ktoś chce może rzadziej ale dokładniej zachęcam do śledzenia bloga marcindryl.blogspot.com :)


3 komentarze:

Anonimowy 31 lipca 2012 11:23  

Ten materiał jest przepiękny. Panna młoda - wdzięczny obiekt :)

Anonimowy 31 lipca 2012 17:46  

Cudnie zatrzymane chwile, plener jest powalający tyle romantyzmu i ciepełka :)

Anonimowy 31 lipca 2012 18:02  

Panna młoda ma przecudną sukienkę, nie można oderwać wzroku i na dodatek jest to świetnie uchwycone!

Archiwum

Obserwatorzy

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP