poniedziałek, 5 października 2009

Układ

Zawarłem dzisiaj układ z Anią i Danielem, których miałem okazje fotografować w miniony piatek w dniu ich slubu, a dzisiaj korzystając z pieknej pogody zrealizowalismy sesje plenerową.

Wracajac jednak do układu. Ania zaproponowała, ze jezeli pokaze jakies zdjecie ze slubu to bede mogl wydłuzyc czas przeznaczony na przekazanie pelnego materialu zdjeciowego. Jest mi to niezmiernie na reke, wiec wrzucam pierwsze z brzegu ;)

...aha, oczywiscie mam swiadkow zawarcia naszego ukladu.

...i tak przy okazji maly bonusik.
...a poniewaz sam byłem ciekaw jak wyjdzie ponizszy kadr to na dokładkę ...i to na razie tyle. A teraz AiD prosze o uzbrojenie sie w cierpliwosc i milego wypoczynku podczas podrozy poslubnej.

0 komentarze:

Archiwum

Obserwatorzy

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP