piątek, 11 maja 2012

Kasia i Bartek

Kolejna sobota kwietnia. Tym razem miałem przyjemność pracować podczas ślubu i wesela w Bielsku Podlaskim. W Bielsku Podlaskim zazwyczaj fotografuję śluby prawosławne ale tym razem było inaczej. W zasadzie to ślub powinien się zgodnie z tradycją odbyć w Warszawie, ponieważ stamtąd pochodzi Panna Młoda, ale jak się dowiedziałem na Podlasiu jest podobno bardziej kameralnie i swojsko :) Miło mi to było słyszeć ponieważ również i mi fotografuje się tutaj bardzo przyjemnie, ...szczególnie wiosną .
Zapraszam do obejrzenia zdjęć Kasi i Bartka, którzy powierzyli mi fotograficzną dokumentację ich dnia i z którymi miałem przyjemność spędzić miło czas podczas pleneru fotograficznego na Podlasiu :)

1 komentarze:

aneta garbowska 13 maja 2012 14:17  

dwa ostatnie mnie powaliły, reszta też obłędna ! pozdrawiam

Archiwum

Obserwatorzy

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP