sobota, 22 sierpnia 2009

Kasia i Rafał - odsłona druga

Juz jakis czas temu mogliscie obejzec efekt mojego krotkiego pobytu w NYC z Kasia i Rafalem. Sesja narzeczenska w dzungil wiezowcow jest niezapomnanym przezyciem, ktore dlugo bede nosil w pamieci. Randka na Manhatanie
Dwa dni po przygodzie na Manhatanie mialem bralem udzial w wielkim dniu Kasi i Rafala a kilka dni pozniej sesja w plenerze jakze innym niz klimaty miejskie. Zapraszam do ogladania :)



























































3 komentarze:

Krzysztof Serafiński Fotografia 28 sierpnia 2009 16:25  

Marcin rewelacyjny materiał. Coś czułem nie czytając wstępu że to nie mogło zdarzyć się w Polsce. Bardzo podobają mi się zdjęcia grupowe w dniu ślubu, bije z nich taka naturalność i spontaniczność.

Jacek R 7 września 2009 22:07  

świetne fotki, podoba mi się :)

robert kruk 21 września 2009 02:25  

Piękny materiał Marcin. Jak miło ogląda się inne klimaty. Moje gratulacje.

Archiwum

Obserwatorzy

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP